Merhaba ben 11+2 günlük hamileyim. Bugun doktor muayenemde doktorum erkek olabilir pipi var gibi sanki dedi ufak birşey görüyorum ama vajinada olabilir dedi şislik olabilir diye.
Ama en çok erkek dedi tabikide pipiye benziyor dedi yüklediğim resimden tahmim yapabilirmisiniz https://imgyukle.com/i/OOMPeQ