Kızlar içinizde ilaç yutamayan var mı? Çok zorlanıyorum hiç ilaç içemiyorum eskiden beri… doktora söyledim mecbur dedi decavit verdi böl dedi içerken ama bölsem bile çok zor 😞 bide gyneferon verdi denedim içemedim çok canım sıkkın. Aranızda var mı çözüm bulan bu soruna ?