Beroada doktor bana 17. Haftadan itibaren hissetmelisin nasıl hissetmezsin falan dedi. Ama ben yine de moralimi bozmadım. 24-25 e kadar hissetmeyen var dedim. Herşeyimde normal olunca hiç kafama takmadım bile. Tam 20. Haftamda hissettim. Çok takılmayın yani hissedersiniz illaki