Tubitoo desteğe ihtiyacımız olduğu kesin canım sende zaman kaybetme kendin, eşin, bebeğin ve çevrendeki herkes için destek al doktora git ilaç kullanmak zorunda değilsin ama konusmak bile çok iyi geliyor ben doktordan çıkınca oh be diyorum hafifliyorum.. ahh o bişey kalmamışı bana sor sen :) haa sana şunuda söyliyim bebişinin hareketlerini hissetmeye iketişime geçmeye başlayınca çok mutlu olacaksın o sana hep ben burdayım dicek sende mutlu olucaksın 30 lara kadar götürüyo bu mutluluk ama 30 lardan sonda allah sabır versin :) eşininde çok üstüne gitme o da haklı.. hamilelikten sonra pişman olacağın şeyler yapma, konuşma..