Bebegmibkliyrm Kizlar randevum temmuzda. Randevuya gittigimde 13+1 olmus oluyorum. Bu kadar gebelikte cinsiyet ogrenen oldu mu.
1prensesannesi Bebegmibkliyrm tahmini söylüyorlar genelde net olarak 16 haftada diyorlar onda da belli olmazsa 20.hafta ayrıntılı da olur 😊
GkeCanKaran Bebegmibkliyrm belli olmuyor.10.haftada erkek dendi 20.haftada kız :) şuan 34 haftalığım kızım olacak hayırlısı ile :)
RRR Bebegmibkliyrm 12.haftada yatısı kıza benziyo dedi 16 da erkek gibide duruyo kız gibide dedi 21 de kesin kız dediler bence ayrıntılıyı bekle 😊
Miniminik Biz tahlille 10.haftada öğrendik kızımız olacağını. 😇 şuan 35+6 haftadayım ve kızımız 2.735 kg Doğum: 10/07/2018 ❤️
Hayalll 12.hfdada erkek dendi surekli erkk dedi bgn ayrintiliya girdim 5ayligim bu arada kiz olacagni ogrendik
istanbulluanne 14 te erkek dedi kesin mi dedim kesin dedi. Ama yinede bilemiyorum 17. Haftada randevum var haftaya bakalm değişmez umarim
busrasahinn Bebegmibkliyrm 12+4 de kıza benzetildi ama 15+2 de erkek olduğunu öğrendim 19 da da teyit edildi