papatyaskk Kızlar merhaba 7. Haftadayım hamileliğimde ve ıhlamur , maydanoz , Ankara da bi ot ( yemlik mi ne ) vs bu tarz şeylerin yenmesinde bi sakınca var mıdır bilen yiyen varsa söyleyebilir mi 🥰
Mavi34 papatyaskk bitki çaylarından uzak durun diyorlar ben hic içmiyorum.maydanoz un detoks özelliği olduğu için yememeye çalış. Yemlik yenir sanırım.onu bilmiyorum
Soe papatyaskk maydonozu bağ bağ yemediğiniz müddetçe bir sıkıntısı yok ben yiyorum. Bitki çayları önerilmez ama ıhlamur en masumu nadiren bir fincan içilebilir diyor doktorlar. Diğer otu bilmiyorum