Kızlar merhaba ben 16+5 günlük hamileyim. Dr ve hastaneyi değiştirmek istiyorum. Şehir hastanesi en çok kafama yattı. Sizler memnunmusunuz sezeryan ya da normal doğum yapanlar varsa yaza bilir mi dr tavsiyesi de yapa bilir misiniz. Şuan orada takipli olup memnun kaldığınız dr var mı yazar mısınız.