Selam kızlar 15 gün önce doktora gittiğimde rahminde azıcık iltihap var demişti ama ilaçları kullanmadım gebeliğimi öğrendiğim için dahasında mantar enfeksiyonu tekrarladı gebeliğe herhangi bir sorun verirmi bunlar ne yapmam gerek kokusuz sapsarı akıntım oluyor çok