MrvCgn ben de 27+4 yetim canım. Bir kaç haftadır bana da aynısı oluyor. Bir ara bir kaç gün sürdü hatta.Yürüyüşe falan çıksam çok acıyor dediğin gibi bebek oraya toplanıyor. Ama uzandığım zaman falan acı azalıyor. Bebek de ordan çıkıyor. Hareket anında sığındığı liman orası galiba bebişimin. Ama korkulacak bir şey olduğunu sanmıyorum. Bence böyle sancılar acılar normal karnımız genişliyor bebek büyüyor vs. Önemli olan acının ya da sancının çeşiti.