ikizkusannesi benım ikiz değil ama böyle durumda doktora git hemen
Benim o haftada çok baskı vardı doktora dedim geliymmi diye
Yoksa bekliyim mi
Doktorum dedi hemen gelin bebeğiniz iri bebek bu baskı rahim ağzına zarar vermesşn bi bakalım dedi bide bildiğim kadarıyla ikizler hep erken doğar gidin görünün