Ayse92 37+1 2 gün once gece sancıyla hastaneye gittim nst de acılma cıktı 1 cm ebe muayene edemedi serviks bulamıyorum ama dogum sancısı degil dedi kendi dr ertesi gun gelsin dedi gittim ve dogum sancısı cektigimi soyledi bugun sabah nstde yine sancı cıkmadı sorun var dedi 7 8 en fazla 16 lardaydı yemek ye 3 saat sonra gel dedi egee aynı olursa alcaz bebegi dedi suni sancı vererek gittim sancım 83 lere kadar cıktı duzelmis kendi gelmesini bekliyecegiz dedi gelmezse salı en gec suni sancı verip alacağız sıkısiyor bebek icerde dedi sizce bunlar tetikliyor olabilir mi