Merhaba hamişler 🌹 bu sayfadan 4 lü lohusa seti aldım canlı destekle mesajlaştığım da kapalı olduğumu özellikle belirttim ve elbisenin boyunu sordum ve 1.35 olduğunu söylediği icin gönül rahatlığı ile almıştım fakat ürün bana kısa oldu ve ölçtüğümde 1.10 olduğunu gördüm . Tekrar iletişime geçtiğimde ise kendi hataları olmasına rağmen ve sitelerinde ilk değişim ve iade ücretsiz kargo yazmasına rağmen ilk gönderimde dahil olmak üzere kargo paralarının ücretten düşülüp ücretimi öyle yatıracaklarını söylediler ayrıca ürünlerinden bir haber oldukları icin elbisenin boyunu yalan söylüyor muşum gibi muamele yaşadım . Ayni ürünler bir cok sitede var zaten sizler de aynı sıkıntılar yaşamamanız adına burada paylaşmak istedim. Şu an onların hatası yüzünden hem uğraşıyorum hemde boşu boşuna kargo parası ödüyorum . Ayrıca iade ve değişim açıklamasını çekip yollamama rağmen bir yanlışlık olmuş demek ki yazıyı değiştirelim diye mantıksız bir savunma ile karşılaştım