1DenizKizii Selam Güzeller ,nasılsınız nasıl gıdıyo bakalım ? 6 gün gecikmeyle bende Hastanedeyim iki Saatde bir Suni sancı alıyorum beyfendı kendı gelmek ıstemedıgı ıcın … bakalım akşama Kavuşacakmıyız ?! Sizde durumlar nedir ? ☺️🥰
cileklidondurma 1DenizKizii Ya bende Pazartesi ya da salı yatacağım suni ile başlayacak.. Ağrı şiddeti nasıl oluyor bazıları normal sancın gibi değil daha kötü vs diyor birde sancıları yatarak mı karşılamak zorundasınız yoksa yürüyebiliyor musunuz ? Allahım sağlıkla kavuştursun inşallah güzel haberlerinizi bekliyoruz
1DenizKizii cileklidondurma amiin canim güzel dileklerin cok sagol acikcadi simdiye kadar nerdeyse bisey hissetmedim hafif adet sancisi gibi gayet rahat yürüyebiliyorum ve 1 cm acilmam oldu bakalim aksama neler olacak.… bence aci duyusu birazda bize bagli cok büyütme gözünde hersey olacagina varir ❤️
cileklidondurma 1DenizKizii Ya evet kesinlikle herkesin acı eşiği farklı benimde regl dönemim çok ağır geçerdi oyüzden biraz alışkınım sancıya bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inş sizide çok bekletmez hemen gelir minnoş🤲🏻Sağlıkla kavuşun