Ben Tokat’ta özel hastanede gidiyordum kendisine. Ertan bey gebelik zehirlenmesi teşhisimi koyamadı. Uzun süre yüksek tansiyon ve ödem sıkıntısı yaşadım. Yapısal dedi hep. En son erken doğum yapmak zorunda kaldım başka hastanede. Sizi etkilemek istemem tabi memnun olan da çok. Bir sıkıntı olduğunda ikinci bir doktoru görmek gerekli her zaman.