Keşke her şeyi tam hatırlasam da size yardımcı olabilsem. Sadece şunu söyleyeyim benim 7 yumurtam oluşmuştu. 5inin döllenip, 4ünün iyi kalitede olduğu söylendi. Garanti olsun diye de 2 tane kondu ve bi tanesi tuttu 🤲 hem de ilk denemede. Gerçekten inanın ve bolca dua edin, Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın, isteyen herkese hayırlı, sağlıklı evlat nasip etsin 🤲