YagizAsyaMom Anneler sizlere bir şey sormak istiyorum kan değerim 8.10 sınır10 ve sınırın altındayım şurup gibi ufak tüpte ilaç kullanıyorum düşük kan ile ameliyata gireniniz var mı talesemi taşıyıcısıyım bu durum beni korkutuyor
Sevda2018 Benim kanım 7.1 cıktı kan tüpü bende kullandım hic bir işe yaramadı doktorda o olmuyor dedi zaten doğum riskli olurmuş kan nakli yapılacak önümüzdeki hafta içi
YagizAsyaMom Sevda2018 ben daha 10. Hafta dayım doğuma kadar toparlarmıyım acaba. Doktorlar kan yüklrmisini riskli görüyorlar mı birde ameliyat her koşulda zor geçiyor öyle değil mi
Ilkgozagrimiz Sevda2018 birinden duymustum onada kan nakli yapilacakti keciboynuzu ozu ile siyah üzüm cekirdegi tozunu karistirip icmis kan degerleri yulselmis bnmde dusuk bana da dedi yap diye
Busra44bus Benim de kanim düşüktü 8 di kan hamilelere vermiyorlar diye biliyorum ? Kan serumu taktırdım ben 2 tüp şuan değerlerim ıyi çok şükür
YagizAsyaMom Busra44bus aynı serum gibi damar yolu vasıtasıyla değil mi benim doktorum bana bu kan sorunun için hematoloji ye gitmen gerekiyor ded onun içiin sorayım dedim
Busra44bus Evet aynı serum gibi ferinject ti serumun adı bence gidin doktora kansizlik hem bebeğe hem size sıkıntı olur acil şifalar 😊
Parpali Her sabah ac karnina bir adet muz yiyin ve bol bol kuru üzüm falan yiyin sifanizi bulursunuz insallah