rabiya_16 ben 8+6 yim ve perşembe günü kontrolumun olduğu gün leke geldi doktor kalp atışını duydu bi sıkıntı yok dedi hamilelikte ara sıra kahve lekeler olabilir dedi adet kanamasi gibi kanamalarin olur kasik agrin olursa acile gel dedi ama bende perşembeden belli günde 3 -4 kere lekeler geliyo.kiz kardeşim özel hastanede çalışıyo kadın doğum doktoruna sordurdum kahve lekerse sıkıntı yok dinlensin demiş sağlıksız gebelikse zaten düşer demiş…Ama tabi baya tedirginlik var bende