zuzuk35 Merhaba hanımlar 22 haftalık hamileyim değerlerim gayet normal Doktorum şeker yüklemesi yapmak gerek dedi ama tercihi bana bıraktı çok gerekli mi kararsız kaldım bana yardımcı olurmusunuz
Kymt4 zuzuk35 ben yaptırdım 1 saatlik bisi dusuk çıktı zaten aklında kalacağına yaptır bence bende çok düşündüm ama sonradan yaptırdım kurtuldum çıkmadı rahatladım, tercih senin bide ben26, haftadayim
Blablabla zuzuk35 her şeyim normaldi yüklemede şekerim olduğunu öğrendim. Doktorun ilk söylediği bu ciddi bi durum oldu. Kendinizi ve bebeğinizi tehlikeye atmanıza değmez. Kanıtlanan hiç bi zararı yok şeker yüklemenin
Vrl zuzuk35 benim doktorum muhakkak yapılmasını istiyorum demişti. Yaptırdım kötü birşey çıkmadı çok şükür. Burada yorumları görmüşsündür belki hamilelik şekeri olan arkadaşlar var. Eğer şekerin varsa bilmelisin bebeğin sağlığı için en azından. Bence yaptırmalısın.
haziranin25i zuzuk35 ben yaptırmıştım. Ha 2 dilim baklava yemişsin ha şeker yukletmissin hiçbir farkı yok 🤭
Melike-Alya Bence yaptır içinde bi şüphe kalmasın Allah göstermesin bişey varsa yaptırmadan nerden bileceksin ? Benim doktorumda bana bıraktı ama sonradan keşke yaptırsaydım dememek için yaptırdım bişey çıkmadı çok şükür bence yaptırın💐
AnnelikHayali zuzuk35 ilk gebeliğiniz ise yaptırmanızı öneririm. Yakın bir arkadaşımın kuzeni 32. Haftasında iken şeker yüzünden bebeğini kaybetti.
Almilaaa Ben yaptırmadım Benim doktorum zorunlu değil iyiysen yapmana gerek yok demişti bebeğim gayet sağlıklı doğdu şükür 1 aylık olduk
2kizanasi Değerleriniz normal demek şekeriniz olmadığını göstermez zaten yüklemede şekere olan tolerans ölçülüyor göz ardı etmeyin derim.
Nurayademir zuzuk35 tedbir olsun diye yapdır derm sonradan aksi bi durum olursa pişman olmazsın ki İNŞALLAH olmaz varsa riskleri cok cnkü onlem alınmazsa ben yapdırdım
Mmerrvee zuzuk35 ben riskli grupta olmadığım için şeker yüklemesi yaptırmadım. Açlık tokluk şekerime baktırdım. Normal çıktı. Riskli grupta değilsen bence yükleme yaptırma açlık tokluk yaptır