Emnemrahf 33+4 bizimde ama iki hafta bi ilerilik söz konusu bebiş hangisine göre gelmek isterse artık 😅
Emnemrahf Namur ben artık hafta hesabı yapmayı bıraktım ne zaman gelirse diyorum 😅 doktor 2 hafta sonraya yıne gel bakalım dedı sağlıklı olsunlarda varsın önde olsun kızım cok küçük dogmustu ama sağlıklıydı buda İnşaAllah sağlıklı sıhatli dogar
Namur Emnemrahf benim kızımda aynı idi 2 hafta önde doğmuştu o yüzden 37 +5 de sezaryan olmustum bundada muhtemelen oyle olur diye dusunuyorum