1prenses1prens-moms Kizlar su azalması nedeniyle dogumu baslatiyoruz birazdan😓 dualarınızda bizi de unutmayin😌
haticeD08 1prenses1prens-moms Allah yardımcınız olsun çok çok kolay bir doğum olur inşallah. Korkmayın ve derin nefeslerle sancılarınızı karşılayın bir kaç saat sonra güzel mesajlarınızı okuruz umarım😊🙏
1prenses1prens-moms haticeD08 korku heycan cok tuhaf karmakarisik insallah hersey yolunda gider hem benim hem sizler icin🤲🙏
Almilaaa 1prenses1prens-moms 40+6′da bende suni sancıyla doğum yaptım. İlk doğumumdu kendi sancım hiç olmadı bilmiyorum suni farklı mı ama dayanılmayacak bir ağrı elbette değil. Allahım sabrını veriyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah❣️
haticeD08 1prenses1prens-moms O zaman 1-0 önde başlamışsınız doğuma, inşallah her şey hepimiz için yolunda gider 😊
1prenses1prens-moms haticeD08 minik kizim yanımda uyuyo simdi ve cok farklı bi duygu Rabbım isteyen hayalini kuran herkese nasip etsin inşallah 🤲🤗
Almilaaa 1prenses1prens-moms Allahım uzun sağlıklı güzel ömür versin inşallah❤️ Çok geçmiş olsun, hemen iyileşirsiniz umarım sizde🌺
haticeD08 1prenses1prens-moms Maşallah gözünüz aydın, korktuğunuz gibi olmamıştır inşallah hayırlı uzun ömrü olsun Allah sizi ayırmasın🥰❤️