Ne yazık ki birşey geçirmiyor onu, değişen hormonlar ve kullanılan vitaminler yapıyormuş. Su içsem o bile berbattı hatta naneli şekerin tadını bozuyordu falan. Benimde öyleydi acı desem tam acı değil, bozuk gibi çürük gibi tarifsiz ama iğrenç bir duyguydu. O zaman korkup çok araştırdım bir çok kişide olmuş herkeste süre farklılık gösterse de hamilelik ilerleyince geçiyor benim 14. Haftada bitti.