Mervekayaa benimde bebeğim 27 + 3 günlük iken doğdu geçen hafta bugün şuan konyada küvezde inşallah bebeklerimizi sağlıcakla kucağınıza alalım evimize getirelim Allahım hem bebeklerimizin hemde bizim yardımcımız olsun inşallah bebeğimi orda bırakıp gelmek çok zoruma gidiyor onunla konuşurken hep ağlıyorum ama sütüm gelmez diye de moralimi bozmamaya çalışıyorum inşallah bebeklerimiz sağlıklarına kavuşurlar 🙇♀️ çokça amin 😟😢dua etmekten ve sabır etmekten başka bişey gelmez elimizden 🙁😔