Rabiis Kızlar 35 haftalıkken doğum yaptım 4 gün önce Acil sezaryenle ama şuan aşırı bı baş ağrım var beynim uğulduyo Nescafe içiyorum ama gecirmiyo sanki napıyım bana bı kaç tavsiyede bulunun noolursunuz
gizemozdemir1990 Rabiis hayirli olsun🙏🏻 Bebeginiz kuvoze girdi mi? bas agrisi icin bol su ve kahve oneriliyor. Nescafe disinda turk kahvesine de bir kac damla limon skip icebilirsiniz.
aslannaz21 Rabiis gozun aydin canm allah anali babali buyutsun küvozde kaldi mi bebisin kac kilo dogdu bende 34haftalik oldum bazen agrim falan oluyo acaba diyorm erken mi gelecek baş agrin icinde tafsiyem yok canm allah şifa versin insallah
hunilianne Rabiis benim gebelikte migrenim çıktı resmen hayatımı mahvediyordu. Trendyoldan migren taşı diye bi ürün sipariş ettim ne zaman başım ağrıyacak olsa sürüyorum muvize gibi bir ürün. Çok etkili oluyor size de tavsiye ederim
Kymt4 aslannaz21 Rabiis bende buz koyuyorum 10 dk arAlikli olarak bi beze sar boynuna ve basına 5 er dk buz uygula
aysutemiz Rabiis merhaba sağlıkla büyütün bebeğinizi insalh küveze girdi mi bebeğiniz ve kac kilo doğdu acaba