Deniz95 2 kez muayene oldum ama gebeliğim çok yeniydi o zaman 5 haftalıktım belki bu sebeptendir bilmiyorum ama çok fazla bilgilendirmedi sadece keseyi gördü sonra kalp atışı için gittim atışları duydu onun dışında genel bi bilgilendirme veya yönlendirme yapmadı bende daha gitmedim açıkçası.