Sinemkurtkarakussk35 ben yaklaşık bir- bir buçuk aydır su sızıntısından dolayı yatıyorum evde.. şuna 33 haftalığım..akıntı gibi olmuyor su bardakla dökmüş gibi oluyor çamaşırda, akıntı biraz daha dağınık şekilsiz oluyor mesela su keskin kenarlı oluyor.. bir de benim doktorum günlük ped kullanmamı yasakladı, çünkü sıvıyı içine çektiği için miktarını ve kıvamını anlamak sıkıntı oluyor..