Dün 38+5 de apinal sezeryan ile doğum yAptım oğlum ağlayarak ve çok güzel hareketli bir şekilde doğmustu ama amniyon suyundan yuttuğu için yogun bakıma aldılar sadece uzaktan görebiliyorum daha kucağıma bile alamadım emziremedim koklayamadım sütümde henüz gelmedi ben bugün taburcu olacağım ama bebeğim yogun bakımda kalacak bize bol bol dua edin Allah Razı Olsun