Eda319 Kızlar doğum hikayemi uzun uzun yazmak istemedim korkacak hiç bişe yok. Hiçbir sekilde sıkıntım olmadı 20dk da bebeğimi kıcağıma aldım. Azıcık bi ağrım oldu oda ağrı kesici iğne ile geçti. Kesinlikle korkmayın. Tek sıkıntım sütüm gelmiyor. 😞
Eda319 Şunu da söyleyeyim kiloyu sakın dert etmeyin son hafralar aşırı kilo aldım. Doğumdan cıkar cıkmaz karnım dümdüz kaldı🤭
Eda319 Melikesvm doğumdan 3saat sonra az bi ağrı oluyır onada iğne istersen hemen yapıyorlar. Ben baktım ağrım olacak hemen söyledim. İğne rahatlattı.