bigunanneolucak o zaman şöyle söyliyim arkadaşım biraz rahatlat kendini 😌 7 yıldır evliyim ilk sene eşim kanser oldu onu atlattık ben stresten vajinismus oldum sonra çocuk olmuyor diye birbirimizi yemeye başladık birbirimize sardık yani en son artık dedim ki rabbim benim anne olmamı istemiyor diye aylarca kahrettim kendimi bu arada pcos da var kiloluyum da 90ı gördüm sonra desimki bari kendime sarayım spora başladım 10 kilo verdim bilirsin pcos demek düzensiz adet demek 5 6 gün gecikme olağandır yine böyle bir gecikmede arkadaşım aşırı ısrar etti ki ne alaka test yaptım ve pozitif yani bazen birşeyden vazgeçmen (oluruna bırakman aklından atman) gerekiyormuş odak noktamızı değiştirmek gerek uzun oldu kusura bakma adını söylersen rabbim nasip ederse doğumda sana da dua etmek isterim 💗