_yonca_6 Kızlar 14. Haftamdayım hala çok fazla bulantı ve kusma yaşıyorum. Genelde 12. Haftada biter dediler ama benim azalmak yerine artıyor sanki.. benim durumumda olan var mı? Prilam kullandığım halde etkisini göremiyorum, inanılmaz zorlanıyorum.. 😞😞
greybrde _yonca_6 ahhh o bulantı yokmu perişan ediyodu beni 😓😓 20. Haftaya kadar süren de var demişti ebe 😓 ben doğal maden suyu içiyordum iyi geliyordu
greybrde _yonca_6 8-9. Haftalarda çok kötüydü 10 hafta rahatladım şükür bitti dedim 2 gündür inceden hafif hafif var yinede 10+6 haftalığız