Benim de 16 temmuz. Ben kalin askili citcitli bodyler aldim. İlk on gun gunduzleri badinin ustune zibin takimi giydiririm, geceleri de uzun kollu bacakli tulum giydiririm diye dusunuyorum.
Bizim evimiz aksam gunesi aliyor. On gun sonrasinda da evin sicakligina gore sabahlari belki yine uzun bi seyler, ogleden sonra da kisa kol kisa bacakli tulumlar aldim onlari giydirme niyetindeyim. Geceleri yine uzun tulum.