Merhaba, kan grubumu AB rh (+) pozitif olarak biliyordum öncelikle bunca sene, ama doktorumun yaptırdığı tahlil sonucunda tekrar bakılmış AB rh (-) çıkmış, inanamadım başka Bi laboratuvarda baktırdım onda da pozitif çıktı çarşambaya kontrolüm var sizce ne yapmalıyım doktorla bunu nasıl paylaşmalıyım? çünkü kan uyuşmazlığı çıkabiliyor sonucun birine göre..