Kızlar merhaba yeni gebeyim dün beta 270cıktı mide ağrısı sebebiyle hastaneye gittim. tahlil yaptılar yine idrar yolu enfeksiyonu çıktı😩bu sonuca göre monurol şase verdi doktor kadın doğumcuya danış ona göre hareket et dedi sizce sonuçlar çokmu yüksek içmeli miyim