elediyebiri Nurdanblkoglu bol bol su ic hemen geciyor sonra Canim. Ben 38+2deyim Suan hic sislik yok.
Buketkucuk Nurdanblkoglu benimde 36.haftamda başlamıştı el şişmesi sorunum🙊 Sadece sağ elim şişiyordu kapayamıyordum, uyuşuyordu karıncalanıyordu falan sonra diğer elim de, ayaklarımda hafif şişti ödemdenmiş😏