gizemozdemir1990 1yildirim-bebek 35+3 teyim canim. Miyomum sol tarafta ve rahimin icinde. Yani karnimin yarisi miyom yarisi bebek, ikiz gibi. Bu nedenle bebegime yer kalmadi, sanirim 36-37 olmadan alacak sezaryene. doktorum istanbul silivride.
1yildirim-bebek gizemozdemir1990 benmkisi rahim disinda cok sukur insllh sorunsuz atlatirim seninkide masllh baya buyumüş zaten allahin izniyle hic bisy olmaz
Dry34 gizemozdemir1990 demek alınmıyor bende bu konu hakkında hiç bilemediğim için hani hamilelik öncesi gisin baktırın diyorum belki ilaç vs tedavisi olur diyorum.
gizemozdemir1990 Dry34 yok hatta ben 3 doktora sordum bunu, benim hamileligim planliydi size gelsem alir miydiniz diye 3u de almazdim dedi.
Gkc92 1yildirim-bebek 18+4 teyim ben de benim miyomum serviks ağzında 11 cm normal doğumu engellicek yerde riskli bölgelede. 7 haftalıkken şiddetli bi kanam geçirdim hastane yatışı oldu progestan ve pruloton kullanmaya devam ettim. Şimdi sadece prosesten kullanıyorum şu an sorunsuz geçiyor sma arada ağrı ve sızı oluyor çok ayakta kalamıyorum. Sizde ağır kaldırmayın doktora sık sık sık gidin büyümüş mü diye muhakkak kontrol etsin her defasında Allah şifa versin🙏
1yildirim-bebek Gkc92 evet canm banada dedi benm icin hep riskli gebesin diye ama birazda olsa yerinden dolayi sansliyom bakalim daha cok kucuk bukadr sene sonra kendiliginden gelen bebisim vardir rabbimin bir bildigi brnm tedavilerim hep iptl oldu hep uzuldum ama sonrasinda hep dedimki iyikide iptl olmus gercekten her serde rabbimin sakladigi bi guzllik var inaniyorum buna cok yasadım cunku🙃🙃
EceZ 1yildirim-bebek ağrın yoksa ne güzel bence dert etme güzel düşün . Yeri de önemliymiş . Bazen çok ağrı yapıp kendiliğinden yok oluyormuş . 🙏🏻
1yildirim-bebek Dry34 ben hep biliyodum ve hep sorunsuz yerde dneildi bulent trasta tedavi goruyodum o bile ille alalim demdi yani