Yaseminuzer aynı şeyleri yaşıyoruz şuanda. Bi an çok panikledim ve çok korktum. Bende sabah akşam fitil olarak kullanıyorum. Haftada birde iğne yaptırıyorum. Uzanmayın yükseklere ağır kaldırmayın sizde dikkat edin. Alttan muayenede kanama kesede değildi, kalp atışını gördük ama bugün itibariyle 6+2 Haftaya girdim. Bende pazartesiyi bekliyorum kalp atışını duymak için. İnşallah güzel haberler duyarız 🙏