6+1 deyim geçen hafta kan tahlillerimde tiroidimin hızlı çalıştığı ve karaciğer enzimlerimin de çok yüksek olduğu ortaya çıkmıştı. Tiroid için ilaca başlattılar. Karaciğer enzimleri için de folik asit dokunmuş olabilir diye 2 hafta bırak bakalım değişiklik olacak mı dediler ve dün bıraktım 😔 çok tedirginim.