Merhaba sevgili anneler, 27 haftalık hamileyim. 2 gündür acayip mide yanmalarım başladı. Bu zamana kadar hiç kusmadım ama 2 gündür acayip kötü midem ve kabızlık sorunu çekiyorum. Önerebileceğiniz bir şey var mı aç duruyorum resmen midem yanmasın diye. Doktor başı aşağı dönmüş dedi ondan baskı yapıyor mideye dedi ama sizden öneri bekliyorum. Bi oglum olacak inşallah ilk gebeliğim. Italyadan sevgiler. 🇮🇹💜🌼🤰✋🌻