Canım galiba doğum sancısı değilmiş bende yaşamadım bilmem çok ama daha farklı oluyomuş bende geceden beri çok kötüyüm adet olcak gibi belim kopuyo ve bacaklarıma kadar adet ağrısı görüyorum sürekli lavabo ihtiyacı var gibi geliyo gidiyorum ama deilmiş deliricem belim niye bu kadar şiddetli ağrıyo bilmiyorum hep ağrırdı çok ama bu kadar deil magmezyum da ilaç da kullanıyorum zaten ama sanki etki filan etmemeye başladı