midekoruyucu Gulsumm32 arabanız varsa puset daha iyi olur arabada da kullanırsınız. Arabanız yoksa anne kucağı daha iyi bence bende bilmiyorum kendi fikrim 🤷🏻♀️
Rabismomm4 Gulsumm32 anne kucağı da kullandım o bebeği yatırıp aldığın zaman ortası çöküyor şahsen ben memnun kalmadım ama bu sefer puset alacağım inşaallah
SB_ Gulsumm32 bebeğinizin sağlığı güvenliği için kesinlikle puset Çoğu hastanelerde artık pusetsiz çıkış izini vermiyorlar ve arabada polise yakalanirsaniz cezası var bebek pusette değilse
SultanKobak Gulsumm32 puset al ama hafif olsun biz bakmadan almıştık şimdi bebeği koyunca çok ağır oluyor
Gulsumm32 midekoruyucu evet arabamiz var da doğum temmuzda olcak anne kucagini kullanamazsın diyorlar sıcak olur diye o yüzden yani kararsız kaldım
midekoruyucu Gulsumm32 bebek bu ya ne kadar yaz da olsa üşür yani arabanız varsa hiç düşünmeyin puset alın, onları evde de kullanıyorlarmış bazı hanımlar, yani yeni doğunca değil ama bi kaç aylık olunca içine koyup evin içinde gezdiriyolarmış 😁
EceEgemen Gulsumm32 cnm puset dışarda anne kucağı da evde aşırı lazım oluyor çok pahalısına kaçmadan ikisini de al bence 2. El bile bakabilirsin iyice temizlersin
midekoruyucu Gulsumm32 içine bi aparat koyuluyor o olmayınca çukur oluyormuş, yeni doğunca yükseltici aparatla kullanılıyor. Hani evdeyken kendi yatağında rahat rahat yatsın sürekli pusette yatması kemik gelişimi için uygun değil o yüzden
Gulsumm32 SB_ puset yatak gibi açılıyor demi daha ilk çocuğum o yüzden fazla bisey bilmiyorum puset daha iyi olur demi
midekoruyucu Gulsumm32 yok kız içinde oluyo genelde ama alırken dikkat edin belki olmayanı da vardır araştırın mutlaka, kesin hepsinde var diyemem yani tüm pusetler hakkında bilgim yok
SB_ Gulsumm32 puset yatak gibi düz birsey değil daha çok sepet gibi [https://www.hepsiburada.com/baby-home-bh-500-comfort-ana-kucagi-puset---kahverengi-p-HBV00000AIHSY?magaza=Ayhan+%c3%87ocuk](https://) Hepsi böyle form olarak ve evet puset daha iyi güvenlik açısından
SB_ Gulsumm32 tabikide yeni doğan bebeğe kullana bilirsin Ve dedigim gibi artık çoğu hastane doğumdan sonra puset olmayınca çıkış izin vermiyorlar
Gulsumm32 EceEgemen anne kucagi aldım da doğumum temmuzda dediler bunun içine koyamazsin sıcak olur diyorlar zaten evden bir yere gitmemde yani sağlık ocağına kontrole felan götürürken kullanirim sadece onun için puset mi alsam diyom anne kucagi mi
EceEgemen Gulsumm32 cnm doğum temmuzda da anne kucağı 1 ay kullanılan birşey değil ki zaten bizdeki 12 aya kadar kullanılıyor emin ol sıkılıcak devamlı yatmak istemicek sende kucağına almak istemiceksin ana kucağı dik pozisyon olduğu ve etrafı gördüğü için kullanışlı örnek veriyorum yemek yaparken mutfağa yanına koyarsın ben oğlumda hep öyle yaptım puset daha farklı onu Bi yerlere giderken kullanıyorsun ama evde kullanım için çok uygun değil açıkçası
Flower3 Gulsumm32 anne kucağı ile nasıl sağlık ocağına götüreceksiniz anlamadım , puset yatak gibi oluyor mu yazmışsınız birde bunu da anlamadım bende internette ikisinin de adını yazın nasıl birşey olduklarını bi inceleyin ona göre kafanızda ölçüp tartarsınız 🌸