Benim doktorum da duygu altan , çok üzüldüm inşallah bebeğin iyi olur. Bende doğumumu bekliyorum inşalalh. Yazdıklarını okuyunca bi endşelendim açıkcası. Bugüne kadar doktorumdan çok memnundum aslında. Hastaneden doğum paketi mi satın almıştınız acaba ?