Ogrtmenhnm 31 haftalık hamileyim bir haftadır alerjim çok fena azdı. Gunduzleri hapsirmaktan mahfoluyrm. Geceleri burnum tıkanıyor nefes alamıyorum daraliyem sizler ne yapıyorsunuz bunun için alerji hapını kullanan var mi
Mimhb Ogrtmenhnm benim Bursa’ya taşınınca alerjim çıktı ve çok kötü geçiyor yine öyle olursam ilaç kullanmak yerine annemin yanına gitmeyi düşünüyorum.
Starrynight Ogrtmenhnm benim de basladi alerji durumum. Normal zamanda levmont kullaniyordum doktor hamilelikte bir tek zyrtec kullanabilirsin dedi.
Elifdikel Ogrtmenhnm ben kızımda kullanmıştım doktorum izin vermişti. Çok kötü olmuştum şimdi. Çok dışarı çıkmadıgimdN farketmedim daha başlamadı ama her sene oluyor bend de
Krizantem_ Bende pazartesi kullanmaya başladım hapsurugum göz yanması burun akıntısı kesildi hemen ki beni çok kötü yapmıştı acillik oldum. Hamilelerin de kullanabileceği ilaçlar varmış. Doktoruna danış canım hamileyken daha çok etkileyebiliyor.
Morbis Krizantem_ bende felaket durumdayım sadece iliadin sprey sıkarak bir nebze toparliyorum siz hangi ilacı kullanıyorsunuz
Ogrtmenhnm Krizantem_ teşekkür ederm ben gebelikten önce de zyrtec kullanıyordum zaten ama şimdi alsam mı die bilememistm doktor randevuma da daha var
Ptttssse Bende daha yeni hamileyim ve bilmiyorum ama benim ki geçti mahf oluyodum hamile oldugumu öğrendiğimden beri arada sırada hapşırma oluyo