DM3 ben varım canim o sebepten çalışamıyorum hatta. Öğretmenlik mezunuyum bu sene kesin atanirim gözüyle bakarken kadroya giremedim. Puanım 87,5 tu.ama şuan kitap yüzü açamıyorum. Hem öğrenilmiş çaresizlik hem de sınav zamanı. 1 ağustos ta sinav var. Tahmini dogum zamanım 6 agustos