Yasinimm ben bir doğurayım sağa ve yüzüstü yatmaktan başka bi şekilde yatmıcam.. soldan nefret ettim artık gün içinde bile sol bacağım uyuşuk geziyorum üzerine yatmaktan😬 bebek için sabrediyorum annelik böyle bi şey demek ki diyorum.. Ama sağ taraf sırtı yastıkla destekleyerek sola meyilli şekilde hafif sırtüstü de yatılabilirmiş bir doktorun videosunda izlemiştim arada onu da yapıyorum