sabirsizanne111 aynı durum bende de var doktorum rahim ağzı uzunluğun güzel dedi erken doğum riskim yok dedi, bugün 33+2yiz. Bebeğim de biraz iri gidiyor 2 hafta önde gelişimi. Bugün temizlik yaptım biraz yordum sanırım kendimi . Baskı hissi dışında ara ara sancı hissediyorum kasıklarımda ya da vajinamda. Böyle zonklama gibi saniyelik. Cuma günü randevum var bir hafta sonra. Bu zonklama nedir merak ediyorum 🤦🏼♀️
Merak eden arkadaşlar için : ayağa kalktığınızda yataktan sağa sola dönerken alttan çıkacakmış gibi hissediyorsan baskı oluyorsa vs normal çünkü baş aşağı dönmüş demişti doktorum. Geçen cuma görünmüştüm en son .
Şikayetlerim ağrı vajina batması tam olarak doktorumun saydıklarıydı.
Baş aşağı döndüğü için normal demişti. Uzandığınızda geçmiyorsa sancınız devam ediyorsa sabitken de zorluyorsa o zaman kontrol edilmesi gerekir demişti.