Hanımlar merhaba ben kadın doğuma gidemedim Eşim karantinadaydı diye bugün kan verdim bt 1000 küsur çıktı Gebelik bar dedi acilsek doktor muhtemelen 6 haftalık diye düşünüyorum randevu bulamıyorum kasıklarım ara ara ağrıyo sizde de böyle mi midem de hazımsızlık başladı ara ara. oruç da tutuyorum Sizler de durum nasıl ?