20+4 günlük hamileyim. İkinci hamileliğim. 18. Haftalarda hissetmeye başladım ve gün içersinde kıpır kıpır bir bebekti bu gün bır iş de görmedim ama gün içersinde hiç hareket ettiğini fark etmedim akşamda bı kaç kere çok hafif hisettim. Yani yorulcak bir şeyde yapmadım normalmi bu ????