Slm arkadaşlar pazartesi kan testim 35 ’di salı 55 oldu perşembe günü 79 oldu yarın tekrar kan vericem 4 gündür adet kanaması gibi kanamam oluyodu sizce bi umut varmıdır hamilelik devam mi ediyo yoksa düşük mu kanama dışında hiç bir sıkıntı olmadı ne ağrı ne kramp nede sanci