OznurAlaca 20. Haftadan sonra bebekler hızla büyüdüğü için kilo alımı normal siz birde iki can taşıyorsunuz aldığınız her kilo size değil bebeğin suyu var kendi kilosu var rahimin ağırlığı var kan yoğunluğu var herseyi hesap edince bence gayet normal