Zeynep_adem58 Kizlar sutum boyle su gibi geliyor damla damla tam olarak ne zmn geldi sizin ya bebek doymuyor gibime geliyor
UraSsmom Zeynep_adem58 Canım benim oğlum 9 gün küvözde kaldı. 3. Gün iyi gelmeye başladı sağıp gönderiyodum. Ama emmeye başlayınca daha çok gelmeye başladı sütüm de. 3 4 gün içinde geliyo genelde.
SERNUR Zeynep_adem58 ilk 2 gün benimde öyle olmustu sagdım mümkün mertebe emirdirdim çok şükür 3 gün tam olarak geldi 😊 kayısı kompostosu iç 🌺
basakhanim 3 4 güne kadar çoğu kişinin pek gelmiyor. strese girmemek lazım. Asla mama vermem diye inat edenlerin de kan şekeri düşüyor sarılık riski oluyor.
basakhanim Zeynep_adem58 günde 5 tane ıslak bez çıkartıyorsa tamamdır hiç üzülmeyin. Zamanla iyiye gider. Humana çay ve Kaysı hoşafı ve bebeği çıplak göğüse yatırmak çok fayda ediyor.
UraSsmom Zeynep_adem58 Küvözde olduğu için gönderdiğim süt +şırıngayla mama verdi hemşireler, eve döndükten sonra hiç mama vermedim, Pandemi nedeniyle 9 gün boyunca hiç görmedim zaten fotoğraflarını gördüm sadece