nefizemoustafa 10+5 haftalikim dişlerimi temizletmek istiyorum, bebeğimede hiç bir zarar olmaz diye düşünüyorum, siz hiç yaptirdinizmi ?
Aanneoldumm nefizemoustafa evet ben de istedim doktora da gittim kesinlikle yapamam çok zararı var dedi doğumdan sonra gel temizletirim dedi
Sumc nefizemoustafa temizlemiyorlar. Tüm her yeri uğuşturmam gerek ağır gelir dedi bana ve gebelikte daha çok artıyormuş gebelik sonrası öneriyorlar.
Bisraag nefizemoustafa Ben yaptırdım diş hekimim de kadin doğumcum da bir zararı yok dedi. Daha sonraki aşaması diş etinin aşırı hassaslasmasi ve yemek yiyememeniz çünkü. Ben öyle bi safhada gittim.
ASL93 Diş eti hassasiyeti olanlar nar suyu içsin. Ben 20. Haftadayım diş etlerimde aşırı hassasiyet var nar suyu cok iyi geliyor mutlaka deneyin